پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251153
متأسفانه در دو شهر استقبال خوبي از تزريق واکسن صورت نگرفته است
تاریخ انتشار : 1400/09/23 10:15:26
نمایش : 1119
فرماندار شهرستان فارسان گفت: در حوزه واکسيناسيون واجدين شرايط شهرستان فارسان تاکنون بيش از 70 درصد دوز اول و بيش از 40 درصد دوز دوم را تزريق نموده‌اند.
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در حوزه واکسيناسيون واجدين شرايط شهرستان فارسان تاکنون بيش از 70 درصد دوز اول و بيش از 40 درصد دوز دوم را تزريق نموده‌اند.
 
وي عنوان کرد: در اين راستا تلاش کرده‌ايم تا بتوانيم با شروع واکسيناسيون هر قشر و گروه سني، تعداد پايگاه‌هاي واکسيناسيون را افزايش دهيم تا شاهد تجمع مردم و معطلي آن‌ها در اين مراکز نباشيم.
 
وي بيان داشت: افرادي که حتي دُز دوم واکسن را هم دريافت کرده‌اند، پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنند و حتماً ماسک بزنند.
 
 
وي افزود: در جلسه‌اي که در سطح شهرستان برگزار شد مصوب شد که مديران ادارات و نهادها پيگير باشند که کليه پرسنل و کارکنان واکسيناسيون را انجام داده باشند و از ورود افرادي که واکسينه نشده‌اند جلوگيري کنند.
 
وي خاطرنشان کرد: متأسفانه در شهرهاي باباحيدر وچليچه استقبال خوبي از تزريق واکسن صورت نگرفته که جا دارد از همه عزيزان تقاضا کنيم جهت بهبود اوضاع و سلامتي خود هرچه زودتر جهت اين امر مهم اقدام کنند و به‌سلامتي خود و خانواده اهميت بدهند.
 
طاهري تصريح کرد: تزريق واکسن در روند کاهش مرگ‌ومير بسيار مؤثر و کاهش‌دهنده است و کليه عزيزاني که در اين دو شهر بر اثر کرونا فوت نمودند هيچ‌کدام واکسن کرونا تزريق نکرده بودند.
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html